Sekretarz Gminy
- Szczegóły
- Kategoria: Władze Gminy
- Data utworzenia: poniedziałek, 07, lipiec 2003
Sekretarz Gminy
|
|||||
mgr Celina GANOBIS
|
|||||
Kontakt
|
|
||||
Dyżury
|
|
||||
Kompetencje i zadania
|
Do zadań Sekretarza Gminy należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania urzędu, a w szczególności:
1. Opracowanie projektów zmian regulaminu organizacyjnego 2. Nadzór nad organizacją pracy w urzędzie nicjowanie usprawnień 3. Koordynacja prac związanych z kontrolą wewnętrzną urzędu 4. Nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych, gospodarką etatami i funduszem płac urzędu 5. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem stosunku pracy z pracownikami urzędu, udzielanie urlopów oraz wnioskowanie o nagradzanie pracowników 6. Prowadzenie prac związanych z doskonaleniem kadr urzędu 7. Prowadzenie spraw gminy powierzonych przez Wójta 8. Wykonywanie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji w systemie informatycznym urzędu 9. Udostępnianie obywatelom dokumentów z zakresu działania Wójta i urzędu zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej 10. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy 11. Koordynacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami 12. Uczestniczenie w posiedzeniach Komisji Rady Gminy– na zaproszenie Komisji 13. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta. |
|
|||||||||||||||||
Data ost. zmiany: 12 listopada 2013
Dnia 2014-06-30 uruchomiono nową stronę bip.chelmsl.pl, wcześniejsza wersja strony znajduje się pod adresem www.biparchiwum.chelmsl.pl. Jeżeli któryś z artykułów nie działa lub nie ma dostępnej pełnej historii wersji, proszę wejść do archiwum bip.chelmsl.pl klikając tutaj. Znajduje się tam oryginalna wcześniejsza strona bipu. Błędy w działaniu strony proszę kierować na adres e-mail: sekretariat@chelmsl.pl